tirsdag 14. desember 2010

Dagene går...

Ønsker alle en grønn og fredfylt jul! Tenk resirkulering og ikke kast mat! :)


Dagene går og jeg har dessverre ikke fått oversatt Via Campesina erklæringen ennå pga at jeg har vært kraftig forkjølet og holdt sengen. Muligens ingen følger med lenger og er litt "lei" klimaprat, men jeg skal laste opp den erklæringen så en får en motvekt til Cancun-avtalene. Jeg vil også prøve å skrive en artikkel så følg med. Jeg ser i både norske og meksikanske medier at alle er veldig fornøyde, selv synes jeg det er for mange fine ord i avtalen men gir den "godkjent" hvis alt det de skriver blir realisert. Jeg synes bare at sivilsamfunnet og politikerne kunne nærme seg litt mer. Vi kjemper tross alt for en og samme sak. Dagene går og går her i Mexico, julen nærmer seg og jeg ønsker alle en god jul. Ikke drep for mange juletrær i år please!! Kos dere i kulden så lenge med en varm gløgg!


Ps: Har desverre ikke fått oversatt Via Campesina erklæringen men er noen interessert send en email til roth.lisa@gmail.com 

stay green!! think collective!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar